dimarts, 14 d’abril del 2015

ESFDE: Sergi Pàmies



"He agafat la llibreta i he sortit de la papereria pensant que, si haguéssim sigut dones, probablement no ens hauríem contingut tant i hauríem compartit intimitats, i jo hauria acabat sabent per què plorava i ell potser m'hauria explicat una d'aquestes històries tristes sobre les quals -ho admeto- m'estimo més no escriure. En aquell moment he recordat que he comprat la llibreta perquè m'he deixat a casa la que duc habitualment i, de cop i volta, se m'ha acudit una idea per a un possible conte. I que he entrat a la papereria amb la intenció d'anotar-la ràpidament però, amb tot el que ha passat, ja no en recordava res. Aleshores, per consolar-me -i recorrent a la justificació que fan servir les persones que comencen a perdre la memòria però que no ho acaben d'admetre-, m'he repetit que només oblidem les coses que no tenen importància, he entrat en un cafè i he començat a escriure aquesta història."

La llibreta
Cançons d'amor i de pluja
Sergi Pàmies


1 comentari:

Josep ha dit...

Quin és l'autèntic Sergi Pàmies? L'escriptor? El traductor? El comentarista de televisió?